WIJ ZIJN ER OM U TE HELPEN

Uiteraard beantwoorden wij graag persoonlijk uw vragen over onze producten of dienstverlening. De meest voorkomende vragen hebben we alvast beantwoord in onze veel gestelde vragen. Mocht u uw antwoord hier niet tussen vinden, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar (tegen lokaal tarief).

HOE LANG DUURT HET VOORDAT U ANTWOORD KRIJGT?

Als u een vraag aan ons stelt, dan kunt u er op rekenen dat wij zo snel mogelijk zullen reageren. Wij doen ons best om u binnen 10 werkdagen te beantwoorden. Deze reactietermijn geldt voor:

  • Het beantwoorden van informatieverzoeken over bestaande en nieuwe verzekeringen
  • Het accepteren van een nieuwe verzekering en het wijzigen of opzeggen van een bestaande verzekering
  • Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals een polis
  • De behandeling en uitkering van uw schade
  • De behandeling van uw klacht. Voor klachten sturen wij u bovendien binnen twee werkdagen na binnenkomst een bevestiging van ontvangst

Bij een onvoorziene situatie, zoals storm of ander natuurgeweld, kan het gebeuren dat het ons niet lukt om binnen 10 werkdagen te reageren. In dat geval zullen wij u zo snel mogelijk op de hoogte brengen en laten weten wanneer u wel een reactie van ons kunt verwachten.

Contact formulier

Adres

DIN Assuradeuren
Kastanjelaan 6b
2982 CM Ridderkerk

Telefoon

+31 085 489 61 99

Email

Aarzel niet om een e-mail te sturen naar ons.

info@dinassuradeuren.nl schade@dinassuradeuren.nl